![]() Рубрики
![]() ... |
![]() 15:39 07.01.2018 Навіщо потрібна зовнішня реклама?Зовнішня реклама - це штендери, об'ємні букви, козирки, вивіски, дахові установки і панелі-кронштейни. Вона може бути з підсвічуванням і неонової. У зовнішній рекламі також оформляють вітрини та козирки, встановлюють світлові установки на будівлі і вулиці міста. У зовнішній рекламі важлива не тільки естетична сторона, а й залучення клієнтів. Головна мета подібної реклами - формування і підвищення іміджу торгової марки, підприємства, товару або послуги. Компания печати на ткани SIMPRINT: наружная реклама, изготовление флагов, сувенирная продукция, печать на ткани.
Кожен житель міста щодня стикається з яскравою і оригінальною зовнішньою рекламою - він бачить, вивіски, білборди, об'ємні букви, оформлені вітрини магазинів.
Зовнішня реклама створює добре ставлення до вашого бренду, фірмі, продукту кінцевих споживачів. Дуже важлива якість виконання цієї реклами. Потрібен оригінальний дизайн, що продається, але короткий текст і високий рівень монтажних робіт. Це далеко не повний список необхідних умов успішної реклами.
Зовнішня реклама максимально широко інформує ваших клієнтів про нові послуги і товари. Вона може «розповісти» вашим покупцям про майбутні акції та знижки.
Зовнішня реклама може повідомляти споживачам, де знаходяться ваше підприємство, магазин, кабінет або торговий центр. Вона працює як «Навігатор» в місті, в торговому центрі або офісній будівлі.
Ця реклама ділиться на кілька категорій, вирішуючи три основні завдання організації:
1. Підняття іміджу фірми, для цього використовуються спеціально розроблені для організації рекламні установки за індивідуальним проектом.
2. Допомога в пошуку - застосовуються спеціальні покажчики, які умовляються недалеко від магазину, клубу, ресторану, підприємства, банку, відділу або кабінету.
3. Залучення уваги до товарів або послуг за допомогою медіа-носіїв, де розміщується рекламна інформація послуги або товару.
Зовнішня реклама повинна «звертати на себе увагу», це одна з головних умов її ефективності. Необхідно, щоб саме Ваша вивіска, вітрина, розтяжка кидалися в очі споживачеві.
Крім цього, людина повинна запам'ятати цю рекламу. Зовнішня реклама повинна чіпляти і залишатися в пам'ять майбутніх клієнтів. Важливо зобразити на рекламному носії запам'ятовується образ, деталь. Це дозволить швидко відновити в пам'яті споживачів ваш продукт або послугу.
|
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |