Рубрики
... |
15:54 21.12.2022 Секрети кольорів в рекламі ООН: як оформити білборди, щоб вони працювали?Зовнішня реклама або out of home вважається одним із найдієвіших методів просування Вона здатна охоплювати до 95% перехожих, підвищувати впізнаваність бренду, лояльність споживачів до нього та прибуток. Але це можливо лише за умови її грамотної організації. Одним із найважливіших етапів розміщення зовнішньої реклами є оформлення макета. Колір банера - як запорука його успіху Результати досліджень психологів показали, що колір банера в рази важливіший за вказану на ньому інформацію. Кольорове оформлення формує перше враження про рекламу у 60% перехожих. Споживачі спочатку звертають увагу на відтінок банера, асоціюють його з конкретною темою (зелений — гроші, блакитний — медичні послуги) і лише після цього приймають рішення про прочитання основного тексту. Тому підходити до вибору кольорів оформлення слід відповідально. І враховувати при цьому необхідно не тільки відповідність відтінку до напрямку бізнесу, а й особливості його впливу на людину: ● Синій – викликає спокій, довіру, вказує на мудрість та можливість вирішення проблеми (аптеки, готелі, лікарі, косметологічні центри); ● Жовтий – привертає увагу, викликає оптимістичні емоції, радість (кондитерські, магазини, квіткові бутіки, доставки); ● Червоний – стимулює одночасно кілька емоцій: агресія, гнів, хвилювання, пристрасть та ін. (піцерії, автомобільні салони, зоомагазини); ● Зелений – викликає спокій, асоціюється з грошима, дарує надію (фінансові організації, магазини свіжих продуктів); ● Фіолетовий – асоціюється з розкішшю, спонукає інтерес до творчості (ювелірні, клуби, книжкові, магазини одягу, творчі студії). Взагалі, перед оформленням макета слід уважно вивчити психологію всіх кольорів, порівняти її зі своїми споживачами і лише після цього переходити до підбору кольорової гами. Якщо відтінки будуть підібрані навмання, то і результат просування буде відповідним. Не лише психологія, а й довкілля При виборі відтінків для оформлення майбутнього макета необхідно враховувати як особливості бізнесу та його аудиторії, так і час розміщення банерів. Важливо зробити так, щоб білборд, сітілайт або інша вибрана під рекламу поверхня не зливалася з навколишнім середовищем, а навпаки була в ній яскравою (наскільки це допустимо в конкретному випадку) плямою. Оформлений у блакитному відтінку постер зіллється з липневим небом. Так само, як і виконаний у світло-коричневих тонах банер не буде помітний у жовтні. Також важливо враховувати, що відтінок на моніторі комп'ютера може відрізнятися від тону, нанесеного на банер, тому треба макет розробляти одразу в кольоровій палітрі CMYK. Перед друком тиражу рекламних постерів можна замовити кольоропробу і якщо деякі кольори не влаштовують внести корективи у макет. Але самостійно робити це не доведеться, якщо ви звернетеся до IDMedia. IDMedia — білборди, ідеальні за кольором, розташуванням, ціною. Орендувати сітілайти, білборди або інші поверхні ви можете в IDMedia. Крім безпосереднього надання розширеної бази конструкцій під рекламу, компанія надає допомогу в оформленні макетів, виборі відповідної схеми їх розміщення, а також проводить пробу кольору та узгодження макет з юристом. Вже після розміщення співробітники агентства регулярно перевіряють стан розміщених плакатів та надають замовнику фотозвіт. Щоб запустити цей процес просування, вам достатньо зробити одну дію - перейти на сайт IDMedia і залишити заявку на послугу, що цікавить. Переглядів: 1097
|
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |