Рубрики
... |
15:41 26.08.2014 «Рівнегаз» безкоштовно повірив понад 13 тисяч лічильниківПАТ «Рівнегаз» проводить планову повірку лічильників у споживачів Рівненської області. Відповідні заходи передбачені нормами чинного законодавства та спрямовані на забезпечення достовірного обліку газу в регіоні. Окрім того, у вчасній повірці лічильника зацікавлений і сам споживач. Адже справний прилад обліку — це сплата лише за фактично використаний обсяг природного газу. За сім місяців поточного року працівники ПАТ «Рівнегаз» провели 13 638 планових повірок побутових газових лічильників у населення. Станом на 1 серпня 1468 приладів визнано непридатними через погіршення їх вимірювальних характеристик. До кінця року працівники газового господарства планують перевірити ще 11162 лічильники. Згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» справність приладів обліку газу та їх вимірювальні характеристики необхідно перевіряти кожних п’ять або вісім років, в залежності від типу приладу. За терміном повірки повинні слідкувати дві сторони: і представники газового господарства, і споживач. Адже лічильник, не повірений згідно із Законом «Про метрологію», вважається не придатним до експлуатації. Якщо споживач бачить, що у нього підходить термін повірки лічильника, то він може не чекати повідомлення від газовиків, а самостійно звернутись до ПАТ «Рівнегаз», і узгодити дату її проведення. Орієнтуватись про терміни повірки можна за роком випуску лічильника, який вказаний на табло приладу. Періодична повірка лічильників газу та їхнє технічне обслуговування пов’язане з такою повіркою проводиться для споживача безкоштовно. У період відсутності лічильника оплата за газ нараховується за середніми показниками обсягів споживання відповідно до показників аналогічного періоду минулого року. Якщо за результатами перевірки в лічильнику не виявлено жодних порушень, то прилад вважається справним та повертається споживачу. У разі встановлення факту втручання у роботу лічильника з метою зменшення його показів, абонент буде змушений оплатити вартість зняття-встановлення приладу обліку, його ремонт, повірку та відшкодувати збитки завдані газопостачальному підприємству. З моменту зняття лічильника до моменту його встановлення не повинно проходити більше місяця. Цей термін визначений у Договорі між газовим господарством і споживачем та збільшується лише тоді, коли лічильник визнано непридатним до експлуатації. Вікторія Левчук, фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Переглядів: 663
|
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |