Рубрики
... |
Особливості двигуна Cummins ISLНа двигунах Cummins ISL, в залежності від застосовності, маточина вентилятора (1) і механізм автоматичного натягу ременя (2) можуть встановлюватися в різних місцях. Механізм натягу ременя використовується для автоматичного завдання необхідного натягу ременя. Двигуни Cummins ISL успішно використовують на рятувальній і пожежній техніці, вантажівках, автобусах... в разі його поломки, звертатися в компанію СБ Про-Сервіс.
Для безшумної роботи всі шестерні мають косозубую конструкцію. Для міцності шестерні загартовуються. По мітках синхронізації, розташованим на блоці, регулюються шестерні паливного насоса і розподільного вала. Так само, мітка синхронізації застосовується для регулювання зчеплення між розподільним і колінчастим валами. А на шестерні паливного насоса знаходиться шапочная канавка, яка використовується для установки статичної синхронізації моменту уприскування.
Відмінні риси блоку циліндрів двигуна Cummins ISLБлок циліндрів оснащений ребрами, для зниження шуму і додання жорсткості. У корпусі блоку є місця для установки гільз циліндрів, корпусу насоса системи охолодження, корпусу маслоохладителя і корпусу масляного насоса. Модуль управління двигуном (ECM) знаходиться під паливним фільтром, з лівого боку блоку. Модуль ECM управляє роботою ТНВД, шляхом формування команд синхронізації уприскування і подачі палива, враховуючи навантаження, частоту обертання двигуна і положення дросельної заслінки.Так само, завдяки модулю ECM, водій може регулювати холості оберти, відбір потужності і Круїз-контроль. У разі виникнення несправностей в двигуні, модуль реєструє коди помилок. Двигун Cummins ISL обладнаний складовим випускним колектором. На голівці блоку він встановлюється за допомогою гвинтових опор. Основні компоненти випускної системи:Турбокомпресор(3), випускний патрубок(1), Випускний колектор(2), випускні клапана (1)
У двигуні Cummins ISL встановлена нова турбіна Holset ® HX40, яка виробляється дочірньою компанією Cummins — Holset ® Engineering Co.,Ltd.
Головка блоку циліндрів Cummins ISL — монолітна конструкція, з чотирма клапанами для кожного циліндра, що створює поліпшені умови для завихрення і проходження повітря. Головка влаштована таким чином, що форсунку можна встановити по центру циліндра. Завдяки будові головки блоку, потік охолоджуючої рідини може проходити безперешкодно. Для зниження ймовірності витоків, передбачена можливість встановлювати термостат вертикально. Так само, корпус термостат є складовою частиною блоку.Впускний колектор і чотири клапани кожного циліндра входять в конструкцію ГБЦ.
У голівці блоку циліндрів Cummins ISL напрямні втулки клапанів впресовані і застосовуються вставні клапанні сідла.
Будова клапанного механізму:
Для відводу бічного навантаження від допоміжного приводу використовується втулка распредвала, яка знаходиться в кожному його отворі. Кривошипно-шатунний механізм
На двигунах Cummins ISL використовуються складові Поршні, у яких центровані камери згоряння, яка володіє високим рівнем завихрення. Переглядів: 7098 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |