Рубрики
... |
Школа Космотрейд: Бізнес-план власний бізнесКвіти - своєрідний барометр добробуту суспільства, вважають аналітики «МКА Бізнес Рейтинг»: чим вище доходи жителів регіону, тим більше проданих квітів припадає на душу населення. Це означає, що ринок досить чутливий до криз і змін макроекономічних показників. Після кризи 2009 року ринок демонструє стабільне, хоч і не дуже швидке зростання. Якщо Ви ще не готові відкрити салонный бизнес в Украине, пропонуємо зайнятися квітковим.
Націнка на квіти в різних містах становить від 100 до 300%, а поріг входу - від 600 000 грн. до 2 млн. грн. відповідно. Окупитися такий бізнес може як протягом 7-8 місяців, так і через 2 роки - в залежності від формату рітейлу і розташування торгової точки.
З чого почати Для початку слід зрозуміти, який формат вас влаштовує найбільше. Для цього в першу чергу потрібно визначитися з цільовою аудиторією, рівнем і стилем магазину. Сьогодні в квітковому ритейлі існує кілька основних форматів: невеликі торгові павільйони в переходах, кіоски біля метро (низький ціновий сегмент); квіткові магазини середньої цінової категорії (в місцях з високою прохідністю, торгових центрах); квіткові салони і бутіки преміального сегмента (поблизу офісів, в торгових центрах, в центральній частині міста); інтернет-магазини (як правило, у них є своя офлайнова точка, яка працює або просто як «база виробництва», або як самостійний салон і при цьому виробляє букети для клієнтів з онлайну). «Концепція безпосередньо пов'язана з тією аудиторією, на яку ви орієнтуєтеся, - попереджає директор салону« Флоріст.ру »в Казані Анастасія Мамонова. - Якщо ви хочете працювати у вищому ціновому сегменті, і ваші клієнти - заможні люди з доходом вище середнього, то слід детально пропрацювати всі моменти: від колекцій букетів (а в квітковому ритейлі теж є мода!) До дизайну інтер'єру самого салону. Найбільш важливим фактором в даному випадку стане вдале розташування: краще, якщо це буде приміщення на жвавій вулиці в центральній частині міста, хоча формат «квіткового бутіка преміум» в елітному спальному районі теж має шанси на успіх ».
У разі ж, коли основна ставка робиться на високі обороти бізнесу, тобто ціновий сегмент обраний на рівні середнього або нижче, набагато важливіше підібрати добре переглядається і прохідне місце. Це сприяє здійсненню спонтанних покупок, коли людина, заздалегідь на який планував купувати букет, заходить в павільйон і звертає увагу на незвичайні букети або прості, але свіжі бутони. Але в такому випадку знадобиться не тільки приміщення, де будуть зберігатися квіти і «проводитися» букети, а й хороший сайт зі зручним дизайном і інтерфейсом. При цьому необхідно розуміти, що основна частка ринку вже поділена між кількома великими гравцями, і запускати такий бізнес відразу на відповідному рівні буде досить непросто і недешево. Тому, якщо ви не претендуєте на значну частку ринку, але хочете відкрити інтернет-магазин, скажімо, в своєму місті, то можете створити свій інтернет-магазин на базі вже готових платформ. Це значно знизить витрати на створення і просування інтернет-магазину з нуля, а також звільнить від необхідності відкриття нових рахунків і укладення договору з банками і процесінговими компаніями.
Основні витрати Отже, ви визначилися з форматом. Тепер необхідно порахувати вартість запуску бізнесу.
1. Оренда. Продаж квітів в форматі павільйону в переході або кіоску може бути організована в приміщенні площею не більше 50 кв. м. Вартість оренди в такому випадку коливається від 20 000 до 100 000 грн. - в залежності від міста та конкретного місця. Якщо ви доглядаєте приміщення в центрі під «бутик квітів», то цей цінник може виявитися значно вище. Більш того, можливо, вам доведеться витратитися на ремонт і відповідний дизайн інтер'єру. Втім, як показує практика, оренда площі в торговому центрі під квітковий бізнес обходиться дешевше, ніж «перша лінія» на перших поверхах житлових будинків.
2. Обладнання. Для будь-якого з перерахованих вище форматів необхідні: касовий апарат (9000-15 000 грн.), Стійки під квіти, вазони, полки, пластикові колби (на все це йде мінімум 20 000 грн.), Світлові короби (від 30 000 грн.) Або світлодіоди (трохи дешевше). Важливо також наявність холодильника для квітів, адже квіти - швидкопсувний товар, тому для їх зберігання необхідно витримувати правильну температуру в приміщенні. Його можна замовляти «під себе», а можна купити готовий. Як правило, разом з усіма роботами холодильна камера обійдеться в суму від 120 000 до 200 000 грн. Разом: приблизно 150 000 грн.
3. Персонал. В даному питанні все безпосередньо залежить від масштабу бізнесу і бізнес-процесів. Так, для невеликого павільйону з продажу найпростіших букетів досить одного продавця, який би володів елементарними вміннями в складанні букетів, і людину, яка візьме на себе функції управління, ведення бухгалтерії та юридичної документації. Переглядів: 6994 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |