Рубрики
... |
Сайлентблоки з поліуретану, переваги і недолікиОстаннім часом все більшою популярністю користуються сайлентблоки з поліуретану. Вважається, що вони якісніше і ефективніше своїх «побратимів» з гуми. Але чи так це насправді? У чому плюси і мінуси виробів з поліуретану? Якому варіанту віддати перевагу? Ці моменти вимагають детального розгляду.
Які функції виконує сайлентблок?Для початку розберемося, які завдання виконує розглянута деталь. Сайлентблок - один з елементів ходової частини авто, що представляє собою шарнірний вузол з пари втулок і вставки, яка як правило, має максимальну жорсткість і виконується з гуми. Головне завдання-компенсація різних впливів, з якими доводиться справлятися механізму в цілому, а саме:
Не можна забувати, що підвіска машини змушена працювати в жорстких умовах, а зазначені вище впливу негативно впливають на стан її елементів (в тому числі і на сайлентблок). У зимовий період свою лепту вносить і покриття на дорозі, через яке ресурс деталі не перевищує 50 тисяч кілометрів. Тому для японських автомобілів краще вибирати надійні магазини https://japan-cars.com.ua/zapchasti/sajlentbloki_vtulki/
Який сайлентблок краще гумовий або поліуретановий?Розглянуті вище проблеми змусили виробників зайнятися розробкою більш надійних вузлів і застосуванням при їх виготовленні кращих матеріалів. Так, сучасний ринок пропонує поліуретанові сайлентблоки, які вважаються більш витривалими і ефективними. Але чи так це? Розглянемо головні відмінності поліуретану від гуми. Класичний матеріал, з якого виготовлені елементи підвіски, являє собою гуму. У складі матеріалу міститься каучук (може бути натуральним або синтетичним). З цієї причини вироби рано чи пізно стають менш еластичними і руйнуються. Поліуретан-синтетичний матеріал, властивості якого в процесі виробництва можуть змінюватися з урахуванням поставлених завдань. Гума втрачає якості відразу після сходу з конвеєра. Як наслідок, виріб стає жорстким, з'являються тріщини, йде первісна пружність. На додаток до всього на вузол негативно діє ультрафіолет, а також несприятливий температурний режим. У поліуретану немає таких недоліків. Він зберігає початкові властивості протягом тривалого часу і менш сприйнятливий до зовнішніх негативних впливів. Середній час виробництва гумового виробу становить в середньому двадцять хвилин, а поліуретанового — від тридцяти годин і більше. Через складний технологічний цикл ці деталі мають більш високу ціну.
Плюси і мінуси поліуретанових сайлентблоковЩоб розібратися в актуальності поліуретанових виробів, важливо виділити їх позитивні і негативні якості. Переваги сайлентблоков з поліуретану:
Недоліки сайлентблоків і поліуретану: 1. Твердість матеріалу гарантує кращу керованість. Але це тільки одна сторона. Через таку особливість поліуретану-Підвіска стає більш жорсткою, а всі нерівності дороги передаються в автомобіль. Люди, які люблять комфорт, відразу ж "оцінять" зміни. 2. Руйнування при скручуванні. Відомо, що в процесі руху сайлентблоку доводиться витримувати різні типи навантажень. І якщо зі стисненням і розтягуванням матеріал справляється на "відмінно", то скручування негативно діє на матеріал і призводить до його руйнування. 4. Висока ціна. Почитавши відгуки про сайлентблоках з поліуретану, можна прийти до висновку, що багато автовласників відмовляються від покупки таких деталей через підвищену фінансового навантаження. В середньому вартість поліуретанових виробів в три-п'ять разів вище. На такі витрати можна було б піти при більш тривалому терміні служби деталі. Але практика показала, що в поточних умовах навіть поліуретан довго не «ходить». 5. Слабка морозостійкість. Поліуретан боїться холодів. При зниженні температури нижче 20 градусів матеріал твердне і стає крихким. На завершення можна зробити висновок, що краще — поліуретан або гума. З одного боку, характеристики сайлентблоків з поліуретану краще, а сам виріб здатний прослужити довше гумового «побратима». Але на практиці автовласників бентежить три недоліки — висока ціна, підвищена жорсткість і нестійкість до низьких температур. Отже, чим північніше живе людина, тим вище його невдоволення. У свою чергу, жителі південних регіонів негативно відгукуються про поліуретанові сайлентблоки з позиції комфорту. Так що при виборі варто зайвий раз подумати, а чи є сенс переплачувати гроші.
Особливості заміни сайлентблоківОсновною складністю заміни сайлентблоків є їх запресовування. Для цього необхідно використовувати спеціальний інструмент, прес і оправлення. При самостійній заміні можна спробувати застосувати підручні інструменти, але за якість і надійність роботи сайлентблока і залежних від нього вузлів ручатися буде складно. Самостійна заміна найчастіше виконується за допомогою кувалди, яка дозволяє запресувати новий сайлентблок. Але при цьому існує ризик пошкодження гумової вставки. Тому фахівці рекомендують не ризикувати і звертатися в автосервіс, де для заміни є все необхідне обладнання. Заміна сайлентблоків, на які кріпиться коробка передач або двигун, повинна проводитися тільки фахівцями. Це вкрай складна і трудомістка процедура, для проведення якого потрібні не тільки спеціальні інструменти, але і знання основ будови автомобіля і величезний досвід його ремонту. В іншому випадку можна не тільки пошкодити новий сайлентблок при установці, але і інші вузли автомобіля. Після заміни сайлентблока в підвісці потрібно провести Розвал / сходження. В іншому випадку буде порушена керованість автомобіля, що спричинить за собою нерівномірне стирання покришок і низький комфорт на дорозі. Переглядів: 10257 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |