Рубрики
... |
Що таке веб-сайт і навіщо він потрібен?Існує безліч класифікацій веб-сайтів, в основі яких лежать різні параметри і характеристики. Розглянемо основні класифікації. Існує безліч класифікацій веб-сайтів, в основі яких лежать різні параметри і характеристики. Розглянемо дві з таких класифікацій. Перша з них ще раз дасть уявлення про те, яким цілям може служити сайт, а друга буде використовуватися нами для визначення фронту робіт над веб-сайтом і його вартості.
Комерційний веб-сайтГоловним критерієм, який відразу відносить веб-сайт до комерційних, є його комерційна спрямованість. Іншими словами, якщо перед веб-сайтом ставляться комерційні завдання, то веб-сайт слід вважати комерційним. Такий веб-сайт може вирішувати такі завдання вашого бізнесу:
Таким чином, комерційний веб-сайт здатний вирішувати величезну кількість щоденних завдань будь-якої фірми, а також допомагати в плануванні і розробці стратегій - создание сайта под ключ. На закінчення варто відзначити, що саме по собі наявність веб-сайту у фірми говорить те, що вона йде в ногу з часом. Іншими словами, наявність веб-сайту - це, як мінімум, елемент престижу, а його відсутність - очевидна неспроможність.
Некомерційний веб-сайтДо некомерційних веб-сайтах варто відносити веб-сайти, перед якими не ставиться ніяких комерційних завдань, вирішення яких так чи інакше спричинить збільшення прибутку. Як правило, такі веб-сайти належать різним органам влади, соціальним установам, навчальним закладам, окремим особистостям. Некомерційний веб-сайт, як правило, вирішує наступні завдання: забезпечення присутності в мережі Інтернет та інформаційне забезпечення. Вторинними є завдання організації зворотного зв'язку і інші завдання.
Інформаційний порталПоняття "інформаційний веб-сайт" досить широке, адже будь-який веб-сайт несе будь-яку інформацію. Для розмежування понять інформаційний веб-сайт прийнято називати информацинних порталом. Головне завдання такого веб-сайту - зрозуміло, інформаційне забезпечення. Інформаційні портали висвітлюють ті чи інші аспекти діяльності людини, галузі науки, техніки, природи, фінансів, нерухомості і т.п. Інформаційні портали характеризуються повнотою, об'єктивністю і доступністю інформації, відсутністю прямих комерційних інтересів і високою цільової відвідуваністю.
Сервісний веб-сайт / порталБудь-який веб-сайт, що надає відвідувачеві будь-якої сервіс, можна вважати сервісним. Основним завданням сервісного веб-сайту є, зрозуміло, надання сервісів. При цьому передбачається відповідальність перед і комерційні цілі. До сервісів в даному випадку слід відносити такі сервіси мережі Інтернет, як електронна пошта, пошук в мережі Інтернет, каталоги і рейтинги ресурсів, on-line аукціон, on-line ігри та інші. Сервісний портал є найбільш складним для створення в порівнянні з іншими типами веб-сайтів. Однією з поширених комерційних цілей сервісного порталу є використання його як рекламної площі для банерної реклами.
Інтернет магазинІнтернет-магазин представляє із себе засіб електронної торгівлі. Будь-який веб-сайт, що забезпечує можливість як мінімум замовлення товару / послуги з вибором з каталогу товарів / послуг в Росії прийнято вважати Інтернет-магазином (в західних країнах Інтернет-магазин передбачає також і систему оплати on-line) Для визначення розміру та основних блоків сайту нами застосовується така класифікація веб-сайтів:
Сайт візиткаНазва «сайт-візитка» говорить сама за себе. Це сайт, розмір якого не перевищує 10 сторінок. Такий сайт дає тільки загальне уявлення про діяльність, якою займається організація, надає контактну інформацію, змушує відвідувача сайту зателефонувати або відвідати офіс компанії для отримання більш докладної інформації. Дуже часто сайт-візитка є необхідним елементом іміджу компанії: сучасні тенденції такі, що веб-сайт мати просто необхідно. Однак, незважаючи на елемент имиджевости, сайт-візитка в разі комерційного застосування повинен приносити компанії додаткових клієнтів. Це досягається за рахунок ретельного підходу до відбору інформації, представленої на сайті і його оптимізації для пошукових систем. Сайт-візитку можна збільшити в процесі підтримки сайту до корпоративного сайту.
Корпоративний сайтКорпоративний сайт - це сайт, який дає більш повне уявлення про компанію та її діяльність, а також дає певну корисну інформацію для відвідувачів. Наприклад, на сайті юридичної компанії це можуть бути корисні статті з тих чи інших юридичних питань, а на сайті фірми, що займається психологічними консультаціями, - тести. Такий сайт простіше оптимізувати під пошукові системи і займатися його розкручуванням. З іншого боку, він приваблює відвідувачів, які цікавляться тією самою корисною інформацією, яку надає компанія для загального використання. Як правило, такий сайт має форму зворотного зв'язку для отримання інформації від відвідувачів або гостьову книгу. Розмір такого сайту 25-30 сторінок.
Сайт-каталогСайт-каталог - це електронний каталог продукції (або послуг) компанії. На такому сайті відвідувач може отримати повну інформацію про виробленої продукції, скачати (або побачити) прайс-лист, дізнатися технічну інформацію по продукції, задати питання, скористатися гостьовою книгою або залишити своє повідомлення на форумі, порівняти ті чи інші товари між собою. Мета такого сайту - дати відвідувачеві вичерпну інформацію про компанію та її продукції і змусити відвідати магазин (офіс) фірми з метою здійснення покупки. Розмір такого сайту, як правило, перевищує 50 сторінок.
Інтернет магазинУ самому спрощеному вигляді Інтернет-магазин - це сайт-каталог з можливістю зробити замовлення товару (послуг) безпосередньо з Інтернету. Користувач має можливість скласти всі потрібні йому товари в «віртуальну корзину», переглянути суму свого замовлення, відправити замовлення в компанію і оплатити його, використовуючи віртуальні гроші або кредитну картку. Замовлений таким чином товар поставляється клієнту службою доставки компанії. Перевага такого магазину полягає в тому, що компанії зовсім необов'язково мати власні складські приміщення і витрачати гроші на все пов'язані з цим дії. Використання такого «віртуального» магазину дуже вигідно як для вже існуючих компаній, так і для зовсім молодих. Розмір інтернет-магазину залежить від асортименту пропонованої продукції (послуг), але, як правило, не може бути менше 70 сторінок.
Інформаційний порталЯк було сказано вище, інформаційний портал надає відвідувачам різного роду інформацію з того чи іншого аспекту людської діяльності. Сенс створювати такий портал є в тому випадку, якщо компанії або фізичній особі є що сказати світові. Після того, як інформаційний портал придбає популярність і постійне кількість відвідувачів, його можна використовувати як майданчик для реклами. Переглядів: 6266 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |