Рубрики
... |
Бізнес-план: Як знайти свою нішу і почати продавати онлайнСьогодні конкуренція в сфері ecommerce вище, ніж будь-коли. Ось чому так важливо зрозуміти, що варто продавати онлайн. Ви здивуєтеся, як багато людей відкривають інтернет-магазини до того, як вирішують, що вони хочуть продавати. Подібна стратегія може привести тільки до провалу. Вибір відповідного продукту вплине на всі ваші подальші рішення. Забудьте про привабливому назві бренду, милий дизайн і умови доставки. Звичайно, все це важливо, але куди важливіше з самого початку визначити, що ви будете продавати і за якою ціною. Неважливо, яку індустрію ви оберете, існує тільки два типи продуктів, які добре продаються. Перший - товари народного споживання. Це ті продукти, які всім потрібні: їжа, одяг, іграшки і т.д. Другий - унікальні продукти. Це єдині в своєму роді, найчастіше зроблені вручну товари. Вони випускаються обмеженим тиражем або виготовляються на замовлення. При цьому багато брендів продають і споживчі та унікальні товари. Наприклад, Spearmint Love. Цей сайт пропонує пошук дитячого одягу по всій мережі (споживчі товари) і продає унікальні продукти власного виготовлення. Якщо ви пропонуєте тільки споживчі товари, які вже продаються в гіпермаркетах і відомих інтернет-магазинах, вам буде складно домогтися успіху. Великі бренди можуть закуповувати товар великим оптом і встановлювати низькі ціни. Стартап просто не зможе конкурувати з гігантами індустрії. Однак якщо ви зможете запропонувати унікальний продукт і вибудувати навколо нього приголомшливий брендовий досвід, то, напевно, досягнете успіху. Але знайти або створити унікальний продукт зовсім непросто. Для цього потрібен спочатку бізнес-план. Існує шість основних підходів до генерації ідей і вибору відповідної ніші. Використовуйте їх для свого натхнення.
1. Вирішуйте проблеми Всі ми чули цей вислів: "Необхідність - мати винахідливості". Враховуйте це при генерації ідей для продукту або послуги. Можливості при цьому можуть мати різні форми: поліпшена характеристика, неосвоєний конкурентами ринок або унікальний маркетинг. Подумайте про завдання, які ви виконуєте щодня. Що вас дратує, чого не вистачає? Ці недоліки можуть стати чудовою ідеєю для бізнесу. Виявити проблему і запропонуйте зручне рішення. Використовуючи цей підхід, Карен Ржепецького (Karen Rzepecki) створила reCAP Mason Jars Pour Cap. Все почалося з заправки для салату. Вона приготувала чергову порцію соусу і почала шукати спеціальну кришку для банки Mason Jars, щоб його було зручно змішувати, додавати в страви і зберігати. Але в мережі подібного продукту не виявилося, тому вона створила власний. Як і багато інших споживачі Карен використовувала екологічні банки Mason Jars для зберігання їжі. Але при спробі збовтати в них рідина або акуратно її налити виникали складності. Щоб вирішити цю проблему, Карен створила кришки з вузькою шийкою, які підходили для великих і маленьких банок Mason Jars, і почала продавати їх онлайн. Сьогодні вона володіє успішним інтернет-магазином і постійно розширює асортимент продуктів, що дозволяє їй покращувати показники ROI і збільшувати продажі.
2. Покладайтеся на пристрасть і досвід Будемо чесні, на відкриття власного бізнесу потрібно багато сил і часу. Віра в свою ідею і пристрасть допоможуть вам не тільки пережити важкі часи, але і створити значимий і цікавий бренд. Еван Штройзенд (Evan Streusand) відкрив свій перший бізнес після поїздки до Південної Америки. Там він познайомився з хлопцями, що займаються виробництвом взуття. По поверненню в США Еван запустив Fortress of Inca, щоб підтримати бізнес своїх нових друзів. Сьогодні він продає їх взуття таким брендам, як Anthropologie і Free People. Рік тому Еван вирішив відкрито ще одну справу - цього разу разом з партнером. Історія цього бізнесу дуже схожа на попередню. Двоє подорожували по Західному Техасу. На одній із стоянок вони купили собі пару незвичайних халатів і не знімали їх всю дорогу. Коли Еван повернувся в Остін, він відкрив Highway Robery. Цей бренд - яскраве відображення характеру його творців.
3. Створюйте бренд, який полюблять Створення бренду, який знайде відгук серед споживачів, необхідна умова, якщо ви хочете конкурувати в ecommerce індустрії. Щоб розробити запам'ятовується і унікальний бренд, потрібно ретельно вивчити свою цільову аудиторію. Ви повинні говорити з клієнтами на їх мові і вибудовувати лояльність на основі їх унікальних особливостей. Для початку задайте собі наступні питання: Як ваша аудиторія хоче, щоб до неї зверталися? Як ви будете по зіціоніровать свій продукт? Яким буде дизайн вашого сайту, через які кольори і заклики до дії ви будете звертатися до відвідувачів?
Коли бренд стає стилем життя Тайлер Меррітт (Tyler Merritt) з Nine Line - експерт в розробці ефективного бренду і досвіду. Бренд одягу в патріотичному стилі Nine Line створювався спеціально для ветеранів і службовців збройних сил. Однак незабаром Тайлер зрозумів, що його ідея сподобалася і багатьом іншим американцям. Бренд просуває патріотизм і відстоює власну точку зору. Особливий дух просочує кожен аспект бізнесу: від дизайну футболок до електронних повідомлень і упаковки. При цьому на роботу в компанію приймаються тільки ветерани.
4. Першими освоюйте тренди Зайняти частина ринку, що зароджується - це велика удача. Однак для цього необхідно пильно стежити за трендами і реагувати на перспективні течії ще до того, як вони стануть популярними. Але будьте обережні, подібний підхід може вивести вас на слизьку доріжку. Багато тренди швидко втрачають свою актуальність. Але якщо пощастить, ви зможете стати лідером нової індустрії.
Запускайте бізнес до ажіотажу Вибір відповідного ринку і ідеального часу призводить до успіху. Наочне тому підтвердження - інтернет-магазин Fugoo. Бренд заснувала команда фахівців з Acer, eMachines, Harmon Kardon, JBL і Toshiba. У 2015 вони навіть отримали нагороду "Best of CES", яка видається за створення нової унікальної технології або продукту. Члени команди Fugoo використовували свої навички і знання індустрії і випустили на ринок бездротові Bluetooth колонки до того, як тренд почали освоювати великі бренди.
5. Задовольняйте таємні бажання Ще одна перспективна стратегія - звернення до пристрасті клієнтів або навіть до їх пороків. Покупці зазвичай витрачають більше на свої слабкості і лояльно ставляться до брендів, які підтримують їх захоплення.
Солодка одержимість Джені Бріттон Бауер (Jeni Britton Bauer) займалася виробництвом морозива десятиліття, вона заснувала свій власний бренд Jeni's Ice Cream в 2002. З самого початку вона використовувала тільки натуральні інгредієнти і пропонувала незвичайні смаки. Так Джені змогла задовольнити таємне бажання будь-якого цінителя морозива - спробувати найдивніше і смачне морозиво. Сьогодні клієнти замовляють улюблене морозиво онлайн, при цьому доставляється воно прямо до дверей. Тепер ласощі потрапляє на стіл ласунів навіть швидше, ніж вони могли собі уявити. Джені ставиться до бізнесу як до створення спільноти людей, об'єднаних єдиною пристрастю. Вона приділяє увагу кожній деталі і намагається пропонувати ідеальний досвід.
6. Вибирайте нішеві сегменти Нішеві сегменти зазвичай асоціюються з успіхом в ecommerce. Якщо вам вдасться запропонувати унікальний продукт людям, яким він потрібен, вашого бренду не будуть страшні конкуренти.
Унікальна пропозиція Berkey Water - унікальна в своєму роді система очищення води. Вона справляється навіть з радіоактивними забрудненнями. Продукт дійсно хороший, тому відразу кілька нішевих ринків лояльні до цього бренду. Наприклад, вижівальщік, які постійно готуються до стихійних лих. Або організації, що займаються відновленням хворих після раку, - їм потрібна тільки найчистіша вода. Більшість інших сегментів теж люблять Berkey Water, але успіх бренду довго був заснований на відданості нішевих ринків.
7. Шукайте нові можливості де завгодно Якщо попередні підходи вам не підійшли, ось ще кілька способів знайти ідею для бізнесу в повсякденному житті: Почніть серйозно ставиться до компліментів. Люди кажуть вам, що ви в чомусь хороші? Використовуйте це як ідею для бізнесу. Саме так почала свою справу Шарі Лотт (Shari Lott). Вона була блогером і становила огляди на дитячий одяг. Незабаром вона зрозуміла, що привертає більше трафіку, ніж багато брендів, які вона просуває. Тому Шарі створила Spearmint Love і почала продавати одяг сама. Сьогодні її бренд користується величезною популярністю, а сама Шарі є законодавцем моди в індустрії. Вивчайте популярні сайти. Ви здивуєтеся, які речі добре продаються онлайн: іграшки для собак, скатертини, вінтажний одяг, декоративні подушки. GolfEtail, наприклад, використовують eBay як додатково каналу продажів. Придумайте нове застосування для відомих всім речей. Навіть просто перефарбувавши старий комод, можна підняти його ціну в 10 разів. Подивіться, як Bread & Jam перетворюють самі звичайні речі на справжні скарби. Зверніть увагу на продукти, які люди купують спонтанно або, навпаки, регулярно. NatoMounts, наприклад, продають власники телефонів для автомобілів. При цьому 80% їх клієнтів роблять покупки з мобільних телефонів. Знайти свою нішу і ідею бізнесу вам допоможе щира пристрасть, досвід і глибоке розуміння своєї цільової аудиторії. Ви ж уже знаєте, чим хочете займатися. Чи не так? Переглядів: 4849 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |