Рубрики
... |
5 найпоширеніших помилок маркетингуВідділ маркетингу - один з ключових в сучасній компанії. Багато в чому від нього залежить те, наскільки успішним буде ваш бізнес в інтернеті з нуля. Те, наскільки стабільні будуть продажі. Те, наскільки лояльні до вас будуть клієнти. Але прикрі помилки можуть звести нанівець зусилля всієї команди. Що це за помилки? Зараз ми розберемо 5 з них.
1. Відсутність погляду на товар з точки зору клієнтів
Мабуть, всі маркетологи досконально знають свій товар. Вони знають його від і до. І навіть будучи розбудженими серед ночі розкажуть про нього все. Але, на жаль, вони не беруть одну найважливішу річ - вони не дивляться на продукт з позиції потенційних клієнтів.
Мало хто знає, як насправді і ким використовується їх продукт. Для чого він використовується. Яку користь і вигоду несе він покупцям. А все тому, що маркетологи впевнені - їх продукт цей твір мистецтва, і його користь і потрібність покупцям очевидна. А це ні що інше, як омана.
2. Маркетолог не чує клієнтів
Звичайно, не всі маркетологи дивляться на свій товар лише з боку продавця. Але навіть ті, хто дивиться на нього з точки зору покупця, мало уваги приділяють тому, що говорять ті самі клієнти.
При цьому маркетолог досліджує ринок, збирає фокус-групи. Але коли мова йде про те, щоб банально сісти і послухати клієнтів, то відразу знаходяться інші справи. А хіба щось може бути важливіше спілкування зі своїми клієнтами?
3. Не має уявлення про те, що потрібно клієнтам вашого клієнта
Навіть коли маркетолог знає, що хочуть його клієнти і слухає їх, то, найчастіше, чує він зовсім не те, що повинен. Він чує і відзначає для себе потреби клієнта, які може задовольнити його товар.
Але куди ефективніше почути те, які проблеми є у клієнтів вашого клієнта. А після запропонувати рішення проблем саме покупців вашого клієнта.
4. У реченні немає цінності
Помилка, яку роблять як новачки, так і найдосвідченіші маркетологи. Часто навіть гуру не в змозі чітко, зрозуміло і лаконічно викласти ту цінність, яку несе їх пропозиція для клієнта. Особливо це актуально в тих випадках, коли пропозиція вирішує не тільки проблеми вашого клієнта, а й проблеми клієнтів вашого клієнта.
5. Нездатність викласти цінність пропозиції в «двох словах»
Ви не робите жодної з перерахованих вище помилок? Вітаємо. Але як щодо цього: чи можете ви донести цінність свого товару до клієнтів в парі пропозицій?
Як правило, немає. І коли опис цінності вашої пропозиції затягується на кілька сторінок, ви втрачаєте клієнта. Адже далеко не всі подужають все це, а ще менше людей зрозуміють, в чому саме суть того, що ви пропонуєте. Щоб позбутися таких помилок я рекомендую відвідати курси seo та інтернет маркетингу і тоді ваш бізнес в інтернеті буде тільки рости і розвиватися.
Скільки помилок ви нарахували у себе? Переглядів: 6188 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |