Рубрики
... |
CALL ЦЕНТР на аутсорсингОстаннім часом великої популярності набули аутсорсингові call центри, які надають інформаційні послуги дистанційно. Допомога операторів може полягати в консультації користувачів, приймання та оформленні замовлень, виконанні «холодних» дзвінків, проведенні маркетингових досліджень та інших заходах і діях. Для багатьох білоруських компаній значно вигідніше виявляється звернутися до послуг стороннього центру, ніж організовувати власну профільну службу. Розбираємося з деякими основними особливостями call центру, що працює у форматі аутсорсингу. Що являє собою call центр на аутсорсинг? Професійно організована структура виконує певні функції на дистанційній основі. У неї зазвичай входить керівний склад, технічні фахівці і оператори з супервайзерами (наставниками останніх). У разі створення власного профільного підрозділу компанії довелося б нести значні витрати на створення матеріальної бази, підбір і наймання персоналу, навчання співробітників, налагодження корпоративної мережі, підготовку приміщення і робочих місць. Всього цього можна уникнути завдяки аутсорсинговим спеціалізованим call центрам, завдання яких - взяти на себе більшу частину комунікаційних функцій. Виходить, що по суті така структура надає свій час і зусилля у вигляді оренди. Само собою на оплатній основі. Разом з тим, оплата за услуги call центра навіть в довгостроковій перспективі значно вигідніша затія, ніж трата коштів на створення власного колл центру.
Деякі організації знаходяться в роздумах, перш ніж звернутися до послуг аутсорсингового call центру. Проводять розрахунки, припускають можливу кількість звернень. Вигода подібної співпраці полягає в тому числі і в тому, що оплата проводиться виключно за фактом виконаної роботи і наданих послуг. Тому замовник ніколи не переплачує зайвих коштів. Для того, щоб зрозуміти, який варіант (аутсорсинговий call центру або власна структура) підходить найкраще слід взяти до уваги такі аспекти: масштаб бізнесу та інформаційної підтримки, економічну доцільність і обґрунтованість (детальний прорахунок), специфіку передбачуваної діяльності (чи потрібні маркетингові заходи, в тому числі нестандартного типу).
Послуги, що надаються Особливість надання послуг call центром аутсорсингового типу полягає в універсальній спрямованості і професійному підході. Іншими словами, допомога фахівців підійде для комерційного суб'єкта будь-якого масштабу, типу і спрямованості.
При цьому найбільш затребуваними послугами дистанційного колл центру є: - підтримка користувачів (консультації, інформування, - рішення проблем, прийом заявок); - телефонні продажу ( «холодні» і «гарячі» дзвінки); - оформлення замовлень (з можливою інтеграцією логістичних моментів - доставка товарів); - організація довідкової служби (формат «гарячої» лінії або інший тип); - актуалізація бази даних (оновлення інформації про клієнтів і партнерів). Ці та багато інших послуг стали популярними серед білоруських компаній. Відмінність професійного колл центру від інших структур полягає в підході і ефективності діяльності фахівців, що виконують конкретні завдання.
Хто в основному користується послугами call центру аутсорсингового типу?
Здебільшого це компанії малого та середнього бізнесу, які економлять ресурси і операційний прибуток яких не дозволяє утримувати власну службу інформаційної підтримки клієнтів. Одночасно з цим, особливим чином варто виділити тенденцію, відповідно до якої до послуг call центрів на аутсорс все частіше звертаються великі білоруські компанії на кшталт банків, торговельних мереж, страхових компаній. В кінцевому підсумку такий вид співпраці виявляється простіше, ефективніше і вигідніше. Переглядів: 0 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |