Рубрики
• Усі
• Події
• Рецепти
• Політика
• Економіка
• Суспільство
• Бізнес
• Освіта
• Культура
• Спорт
• Корисні поради
• Це цікаво


ПіКа

♥ Додати в "Закладки"


Популярне

У Вараському районі поліцейські виявили посів конопель і вилучили наркотики: розпочато досудове розслідування (21868)

Тертий пиріг з сиром та ягодами (2956)

На Рівненщині правоохоронці затримали зловмисника, який продавав автомобілі, призначені для ЗСУ (2677)

Ванільне морозиво з пармезаном (2522)

Курча запечене по-грузинські (чкмерулі) (2473)

Встановлено особу зловмисника, причетного до умисного вбивства у Рівному (2440)

Закуска із запечених баклажанів (2408)

У Рівному чоловік викрав побутову техніку із орендованих квартир (2383)

У Рівному триває підготовка до опалювального сезону (2375)

У Рівненській обласній дитячій лікарні відкрили сімейну кімнату (2354)

У Рівненському районі внаслідок ДТП загинув неповнолітній мотоцикліст (2325)

У Рокитному на збуті марихуани викрили місцевого жителя (2298)

Правоохоронцю, який застрелив чоловіка у Рівному, повідомили про підозру (2274)

18 нових автобусів курсуватимуть вулицями Рівного (2213)

Баклажан-кебаб в духовці (2217)

У закладах освіти Рівненщини створюють безпечне середовище (2195)

Із російського полону визволили чотирьох військових з Рівненщини (2154)

У Сарненському районі внаслідок ДТП загинули двоє братів (2217)

Освіта Рівненщини проходить випробовування війною (2124)

Рівненські аудитори виявили на комунальному підприємстві порушень та недоліків на мільйони гривень (2086)

#новиниРівне,#новиниРівного,#новини...
#Бізнес
11:05 18.12.2018

CALL ЦЕНТР на аутсорсинг

Останнім часом великої популярності набули аутсорсингові call центри, які надають інформаційні послуги дистанційно. Допомога операторів може полягати в консультації користувачів, приймання та оформленні замовлень, виконанні «холодних» дзвінків, проведенні маркетингових досліджень та інших заходах і діях. Для багатьох білоруських компаній значно вигідніше виявляється звернутися до послуг стороннього центру, ніж організовувати власну профільну службу. Розбираємося з деякими основними особливостями call центру, що працює у форматі аутсорсингу.

Що являє собою call центр на аутсорсинг?

Професійно організована структура виконує певні функції на дистанційній основі. У неї зазвичай входить керівний склад, технічні фахівці і оператори з супервайзерами (наставниками останніх). У разі створення власного профільного підрозділу компанії довелося б нести значні витрати на створення матеріальної бази, підбір і наймання персоналу, навчання співробітників, налагодження корпоративної мережі, підготовку приміщення і робочих місць. Всього цього можна уникнути завдяки аутсорсинговим спеціалізованим call центрам, завдання яких - взяти на себе більшу частину комунікаційних функцій. Виходить, що по суті така структура надає свій час і зусилля у вигляді оренди. Само собою на оплатній основі. Разом з тим, оплата за услуги call центра навіть в довгостроковій перспективі значно вигідніша затія, ніж трата коштів на створення власного колл центру.

Деякі організації знаходяться в роздумах, перш ніж звернутися до послуг аутсорсингового call центру. Проводять розрахунки, припускають можливу кількість звернень. Вигода подібної співпраці полягає в тому числі і в тому, що оплата проводиться виключно за фактом виконаної роботи і наданих послуг. Тому замовник ніколи не переплачує зайвих коштів. Для того, щоб зрозуміти, який варіант (аутсорсинговий call центру або власна структура) підходить найкраще слід взяти до уваги такі аспекти: масштаб бізнесу та інформаційної підтримки, економічну доцільність і обґрунтованість (детальний прорахунок), специфіку передбачуваної діяльності (чи потрібні маркетингові заходи, в тому числі нестандартного типу).

Послуги, що надаються

Особливість надання послуг call центром аутсорсингового типу полягає в універсальній спрямованості і професійному підході. Іншими словами, допомога фахівців підійде для комерційного суб'єкта будь-якого масштабу, типу і спрямованості.

При цьому найбільш затребуваними послугами дистанційного колл центру є:

- підтримка користувачів (консультації, інформування,

- рішення проблем, прийом заявок);

- телефонні продажу ( «холодні» і «гарячі» дзвінки);

- оформлення замовлень (з можливою інтеграцією логістичних моментів - доставка товарів);

- організація довідкової служби (формат «гарячої» лінії або інший тип);

- актуалізація бази даних (оновлення інформації про клієнтів і партнерів).

Ці та багато інших послуг стали популярними серед білоруських компаній. Відмінність професійного колл центру від інших структур полягає в підході і ефективності діяльності фахівців, що виконують конкретні завдання.

Хто в основному користується послугами call центру аутсорсингового типу?

Здебільшого це компанії малого та середнього бізнесу, які економлять ресурси і операційний прибуток яких не дозволяє утримувати власну службу інформаційної підтримки клієнтів. Одночасно з цим, особливим чином варто виділити тенденцію, відповідно до якої до послуг call центрів на аутсорс все частіше звертаються великі білоруські компанії на кшталт банків, торговельних мереж, страхових компаній. В кінцевому підсумку такий вид співпраці виявляється простіше, ефективніше і вигідніше.

Переглядів: 0

Пошук

Кулінарний конкурс

Кулінарний записник
Кулінарний записник Тетяни-чарівниці



Зареєструватися


Газета "Piвне-Ракурс"



Наші новини на Facebook

Наш Топ-100

QRcode
ПіКа   ПіКа (С) 2013-2024    Всі права захищено.
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове.