Рубрики
... |
Рейтинг найкорисніших іграшок від Детки-НепоседкиБільш того, 10% усіх проданих іграшок - потенційно небезпечні (здатні пробудити в дитині агресію). На жаль, «правильні» іграшки часто бувають непомітні серед маси яскравих, кричущих Лунтик і смішариків. Як же батькам вибрати корисну іграшку для своєї дитини? Як відучити дитину ламати іграшки Не варто купувати дитині невідповідні за віком іграшки, як би він не просив. Потрібно частіше грати з дитиною і просто разом проводити час, але не нав'язувати свої ідеї ігор. Якщо дитина все ж зламав іграшку, то покарання тут не допоможе, необхідно з малюком поговорити і пояснити, що його вчинки погані і не несуть в собі нічого доброго. Для дуже активного дитини потрібно зробити спеціальний куточок, де він зможе вихлюпувати всі свої емоції і витрачати енергію. Або ж віддати дитину в різні секції, які будуть йому до душі.
Спільні веселі і активні ігри з батьками дозволять дитині бути більш спокійним і спостерігати за тим, як до іграшки відноситься мама або тато. Потрібно пам'ятати, що дітки завжди наслідують своїх батьків, тому необхідно бути хорошим прикладом.
- Існує думка, що найкращі іграшки - ті, які вчать читати і писати, - розповідає Олена Смирнова, професор, доктор психологічних наук https://detki-neposedki.com.ua/1617-igrushki. - Однак дитина розвивається не тоді, коли засвоює готові знання і відпрацьовує якісь вміння, а коли вчиться самостійно вирішувати поставлені завдання. Найкращі іграшки - це ті, які стимулюють, спонукають дитячу активність і вчать спілкуватися і співпереживати.
Не менш важливо, щоб іграшка відповідала віку дитини.
Погляд з колиски - Головне якість хорошої іграшки - її простота і універсальність, - вважає Інна Ульянова, психолог, фахівець Центру іграшки. - Чим менш певна іграшка, тим більше можливостей для гри вона відкриває. З універсальними іграшками можна робити все, що диктує допитливість і активність дитини.
Основні типи іграшок для дітей від 0 до 12 місяців:
1. Брязкальця - сприяють розвитку концентрації уваги, зорового, слухового сприйняття і координації рухів.
2. Підвіски, що кріпляться на ліжечку або колясці - розвивають зорову активність, вчать малюка зосереджувати погляд на яскравому плямі. Підвіски-каруселі розвивають вміння стежити за рухом по колу.
3. Велика неваляшка - з великими виразними очима і веселою мордочкою - служить для малюків «заступником» людини. Несподівана поява звуку привертає увагу і радує.
Психологи рекомендують: «Звучать кульки» підійдуть і для самих маленьких дітей, і для тих, хто постарше. «Звучать кульки» можна катати, зіштовхувати, вони можуть бути колобки і паровозиком. Якщо їх потрясти, вони звучать - малюки швидко відкривають для себе цю здатність і активно користуються нею. Діти можуть не просто порівнювати, як звучать різні іграшки, але і підібрати пари з тих, які звучать однаково.
Перші кроки - перші вміння - Гра для дитини раннього віку (від року до 3 років) - це можливість дізнатися себе і навколишній світ, - вважає Ірина Орлова, психолог, фахівець Центру іграшки. - У цьому віці малюк відкриває для себе нові способи дії з уже знайомими предметами, що дозволяє йому відчути незалежність, самостійність і впевненість у своїх силах.
Основні типи іграшок від 1 до 3 років:
1. Пірамідка - класична традиційна розвиваюча іграшка для раннього віку. Сприяє розвитку точності і спритності рухів, концентрації уваги і внутрішнього спокою. Вчить співвідносити деталі за розміром і кольором, розвиває дрібну моторику, образне мислення і уяву.
Психологи рекомендують: «Весела пірамідка». Замість традиційних кружечків на стрижень нанизуються дуги, кожна з яких вигнута по-своєму. Зміна форми деталей розширило можливості гри. Малюк кожен раз змушений прилаштовувати руку, що дозволяє уникнути стереотипних рухів. Нанизувати дуги можна і через бічний отвір - фігури кожен раз виходять різними.
2. Кубики - перші ігри з кубиками починаються з експериментування (кидання, перекочування, обмацування), потім вони використовуються для будівництва, а потім служать будівельним матеріалом для сюжетних ігор.
3. Транспортні іграшки (для хлопчиків) - розвивають моторику і будять уяву, активно використовуються в сюжетних іграх - для переміщення персонажів і освоєння соціальних ролей.
4. Ляльки (для дівчаток) - ляльки служать заступниками людини і незамінні для повноцінної сюжетної гри. У той же час через свою конкретності і реалістичності часто обмежують гру і гальмуючи, зводячи її до простих дій з предметами, тим самим гальмуючи мислення і уяву дитини.
Скоро до школи! - Дошкільний вік (від 3 до 7 років) - один з важливих етапів в житті дитини, що визначає його подальший розвиток, - розповідає Алла Коркіна, психолог, фахівець центру іграшки, - дитина вже відчуває свою самостійність і відчуває гостру потребу в її реалізації.
Основні типи іграшок для дошкільнят:
1. Конструктор. Конструювання - найважливіший вид діяльності дошкільного віку. Важливо, щоб іграшки конструкторського типу давали можливість максимально проявити свою фантазію і дозволяли досліджувати, експериментувати, пізнавати.
Психологи рекомендують: будівельний набір № 2, Росія. З дерев'яного, приємного на дотик і конструктора можна звести ціле місто - з казковими замками, надійними фортечними стінами і ажурними альтанками. Конструювання вимагає акуратності і зосередженості, вміння концентруватися. Будівельний набір підходить Рейтинг найкорисніших іграшок. вибір психологів Більш того, 10% усіх проданих іграшок - потенційно небезпечні (здатні пробудити в дитині агресію). На жаль, «правильні» іграшки часто бувають непомітні серед маси яскравих, кричущих Лунтик і смішариків. Як же батькам вибрати корисну іграшку для своєї дитини?
12 листопада в Москві вперше вручили премію Іграшка року. Найбільш правильні іграшки тепер будуть відзначені своєрідним знаком якості - «Дитячі психологи рекомендують».
- Існує думка, що найкращі іграшки - ті, які вчать читати і писати, - розповідає Олена Смирнова, професор, доктор психологічних наук, керівник Московського центру психолого-педагогічної експертизи іграшок. - Однак дитина розвивається не тоді, коли засвоює готові знання і відпрацьовує якісь вміння, а коли вчиться самостійно вирішувати поставлені завдання. Найкращі іграшки - це ті, які стимулюють, спонукають дитячу активність і вчать спілкуватися і співпереживати.
Не менш важливо, щоб іграшка відповідала віку дитини.
Погляд з колиски - Головне якість хорошої іграшки - її простота і універсальність, - вважає Інна Ульянова, психолог, фахівець Центру іграшки. - Чим менш певна іграшка, тим більше можливостей для гри вона відкриває. З універсальними іграшками можна робити все, що диктує допитливість і активність дитини.
Основні типи іграшок для дітей від 0 до 12 місяців:
1. Брязкальця - сприяють розвитку концентрації уваги, зорового, слухового сприйняття і координації рухів.
2. Підвіски, що кріпляться на ліжечку або колясці - розвивають зорову активність, вчать малюка зосереджувати погляд на яскравому плямі. Підвіски-каруселі розвивають вміння стежити за рухом по колу.
3. Велика неваляшка - з великими виразними очима і веселою мордочкою - служить для малюків «заступником» людини. Несподівана поява звуку привертає увагу і радує.
Психологи рекомендують: «Звучать кульки» підійдуть і для самих маленьких дітей, і для тих, хто постарше. «Звучать кульки» можна катати, зіштовхувати, вони можуть бути колобки і паровозиком. Якщо їх потрясти, вони звучать - малюки швидко відкривають для себе цю здатність і активно користуються нею. Діти можуть не просто порівнювати, як звучать різні іграшки, але і підібрати пари з тих, які звучать однаково.
Перші кроки - перші вміння - Гра для дитини раннього віку (від року до 3 років) - це можливість дізнатися себе і навколишній світ, - вважає Ірина Орлова, психолог, фахівець Центру іграшки. - У цьому віці малюк відкриває для себе нові способи дії з уже знайомими предметами, що дозволяє йому відчути незалежність, самостійність і впевненість у своїх силах.
Основні типи іграшок від 1 до 3 років:
1. Пірамідка - класична традиційна розвиваюча іграшка для раннього віку. Сприяє розвитку точності і спритності рухів, концентрації уваги і внутрішнього спокою. Вчить співвідносити деталі за розміром і кольором, розвиває дрібну моторику, образне мислення і уяву.
Психологи рекомендують: «Весела пірамідка». Замість традиційних кружечків на стрижень нанизуються дуги, кожна з яких вигнута по-своєму. Зміна форми деталей розширило можливості гри. Малюк кожен раз змушений прилаштовувати руку, що дозволяє уникнути стереотипних рухів. Нанизувати дуги можна і через бічний отвір - фігури кожен раз виходять різними.
2. Кубики - перші ігри з кубиками починаються з експериментування (кидання, перекочування, обмацування), потім вони використовуються для будівництва, а потім служать будівельним матеріалом для сюжетних ігор.
3. Транспортні іграшки (для хлопчиків) - розвивають моторику і будять уяву, активно використовуються в сюжетних іграх - для переміщення персонажів і освоєння соціальних ролей.
4. Ляльки (для дівчаток) - ляльки служать заступниками людини і незамінні для повноцінної сюжетної гри. У той же час через свою конкретності і реалістичності часто обмежують гру і гальмуючи, зводячи її до простих дій з предметами, тим самим гальмуючи мислення і уяву дитини.
Скоро до школи! - Дошкільний вік (від 3 до 7 років) - один з важливих етапів в житті дитини, що визначає його подальший розвиток, - розповідає Алла Коркіна, психолог, фахівець центру іграшки, - дитина вже відчуває свою самостійність і відчуває гостру потребу в її реалізації.
Основні типи іграшок для дошкільнят:
1. Конструктор. Конструювання - найважливіший вид діяльності дошкільного віку. Важливо, щоб іграшки конструкторського типу давали можливість максимально проявити свою фантазію і дозволяли досліджувати, експериментувати, пізнавати.
Психологи рекомендують: будівельний набір № 2, Росія. З дерев'яного, приємного на дотик і конструктора можна звести ціле місто - з казковими замками, надійними фортечними стінами і ажурними альтанками. Конструювання вимагає акуратності і зосередженості, вміння концентруватися. Будівельний набір підходить Рейтинг найкорисніших іграшок. вибір психологів Більш того, 10% усіх проданих іграшок - потенційно небезпечні (здатні пробудити в дитині агресію). На жаль, «правильні» іграшки часто бувають непомітні серед маси яскравих, кричущих Лунтик і смішариків. Як же батькам вибрати корисну іграшку для своєї дитини?
12 листопада в Москві вперше вручили премію Іграшка року. Найбільш правильні іграшки тепер будуть відзначені своєрідним знаком якості - «Дитячі психологи рекомендують».
- Існує думка, що найкращі іграшки - ті, які вчать читати і писати, - розповідає Олена Смирнова, професор, доктор психологічних наук, керівник Московського центру психолого-педагогічної експертизи іграшок. - Однак дитина розвивається не тоді, коли засвоює готові знання і відпрацьовує якісь вміння, а коли вчиться самостійно вирішувати поставлені завдання. Найкращі іграшки - це ті, які стимулюють, спонукають дитячу активність і вчать спілкуватися і співпереживати.
Не менш важливо, щоб іграшка відповідала віку дитини.
Погляд з колиски - Головне якість хорошої іграшки - її простота і універсальність, - вважає Інна Ульянова, психолог, фахівець Центру іграшки. - Чим менш певна іграшка, тим більше можливостей для гри вона відкриває. З універсальними іграшками можна робити все, що диктує допитливість і активність дитини.
Основні типи іграшок для дітей від 0 до 12 місяців:
1. Брязкальця - сприяють розвитку концентрації уваги, зорового, слухового сприйняття і координації рухів.
2. Підвіски, що кріпляться на ліжечку або колясці - розвивають зорову активність, вчать малюка зосереджувати погляд на яскравому плямі. Підвіски-каруселі розвивають вміння стежити за рухом по колу.
3. Велика неваляшка - з великими виразними очима і веселою мордочкою - служить для малюків «заступником» людини. Несподівана поява звуку привертає увагу і радує.
Психологи рекомендують: «Звучать кульки» підійдуть і для самих маленьких дітей, і для тих, хто постарше. «Звучать кульки» можна катати, зіштовхувати, вони можуть бути колобки і паровозиком. Якщо їх потрясти, вони звучать - малюки швидко відкривають для себе цю здатність і активно користуються нею. Діти можуть не просто порівнювати, як звучать різні іграшки, але і підібрати пари з тих, які звучать однаково.
Перші кроки - перші вміння - Гра для дитини раннього віку (від року до 3 років) - це можливість дізнатися себе і навколишній світ, - вважає Ірина Орлова, психолог, фахівець Центру іграшки. - У цьому віці малюк відкриває для себе нові способи дії з уже знайомими предметами, що дозволяє йому відчути незалежність, самостійність і впевненість у своїх силах.
Основні типи іграшок від 1 до 3 років:
1. Пірамідка - класична традиційна розвиваюча іграшка для раннього віку. Сприяє розвитку точності і спритності рухів, концентрації уваги і внутрішнього спокою. Вчить співвідносити деталі за розміром і кольором, розвиває дрібну моторику, образне мислення і уяву.
Психологи рекомендують: «Весела пірамідка». Замість традиційних кружечків на стрижень нанизуються дуги, кожна з яких вигнута по-своєму. Зміна форми деталей розширило можливості гри. Малюк кожен раз змушений прилаштовувати руку, що дозволяє уникнути стереотипних рухів. Нанизувати дуги можна і через бічний отвір - фігури кожен раз виходять різними.
2. Кубики - перші ігри з кубиками починаються з експериментування (кидання, перекочування, обмацування), потім вони використовуються для будівництва, а потім служать будівельним матеріалом для сюжетних ігор.
3. Транспортні іграшки (для хлопчиків) - розвивають моторику і будять уяву, активно використовуються в сюжетних іграх - для переміщення персонажів і освоєння соціальних ролей.
4. Ляльки (для дівчаток) - ляльки служать заступниками людини і незамінні для повноцінної сюжетної гри. У той же час через свою конкретності і реалістичності часто обмежують гру і гальмуючи, зводячи її до простих дій з предметами, тим самим гальмуючи мислення і уяву дитини.
Скоро до школи! - Дошкільний вік (від 3 до 7 років) - один з важливих етапів в житті дитини, що визначає його подальший розвиток, - розповідає Алла Коркіна, психолог, фахівець центру іграшки, - дитина вже відчуває свою самостійність і відчуває гостру потребу в її реалізації.
Основні типи іграшок для дошкільнят:
1. Конструктор. Конструювання - найважливіший вид діяльності дошкільного віку. Важливо, щоб іграшки конструкторського типу давали можливість максимально проявити свою фантазію і дозволяли досліджувати, експериментувати, пізнавати.
Психологи рекомендують: будівельний набір № 2, Росія. З дерев'яного, приємного на дотик і конструктора можна звести ціле місто - з казковими замками, надійними фортечними стінами і ажурними альтанками. Конструювання вимагає акуратності і зосередженості, вміння концентруватися. Будівельний набір підходить як для спільної, так і для індивідуальної гри. Прибирання конструктора в коробку після гри - важливий момент у вихованні акуратності дітей.
2. Набори для спільних ігор - вчать дитину спілкуванню, приймати рішення, поступатися і діяти спільно.
Психологи рекомендують: Гра «Доктор Їжачок», Німеччина. На відміну від інших ігор, які спонукають дітей змагатися, в «Докторі Їжачок» мета загальна для гравців. Доктор везе ліки іншим персонажам. Щоб впорається із завданням, діти повинні діяти спільно, а значить, вчитися поступатися, домовлятися і чути один одного.
3. Художні іграшки. До них відносяться всі іграшки (в образі людини або тварини) з якими можна звертатися, як з живими персонажами. У грі з ними малюк програє свій життєвий досвід і «відпрацьовує» хвилюючі його моменти людських взаємин.
Психологи рекомендують: Бичок, Росія. Образ несамостійного, що потребує турботи істоти так і проситься в сюжетну гру, пробуджує в дитині співчуття і турботу про молодших.
4. Пазли - формують просторове мислення, розвивають вміння поетапно вирішувати поставлені завдання, виробляють посидючість, зосередженість і концентрацію уваги.
Психологи рекомендують: Пазл «Ріпка», Росія. Іграшка, що поєднує функції пазла і набір для режисерської гри. Малюк не просто підбирає іграшки, які підходять за формою, а й формує цілісний образ улюбленої казки. Герої можуть стати персонажами для інших історій.
Джерелом для гри може стати відомий дитині казковий сюжет.
Дитинство або отроцтво - Молодший шкільний вік (7-10 років) - це останній термін, коли дитина грає в іграшки, не соромлячись, - вважає Марія Соколова, психолог, фахівець центру Іграшки. - Головні іграшки в цьому віці - ті, які допомагають розвинутися дитячої фантазії.
Основні типи дитячих іграшок для молодшого шкільного віку:
1. Конструктори. З великою кількістю різнокольорових деталей, з наявністю елементами ландшафту та архітектури, фігурками чоловічків для програвання всіляких соціальних ролей і ситуацій.
Дерев'яний конструктор, що включає 65 деталей, розвиває просторове мислення і вчить співвідносити власні фантазії з наявними матеріалами.
2. Набори для режисерської гри. Якщо в рольових іграх діти примеривают різні ролі на себе, то в режисерських діти керують процесом і персонажами-іграшками, привчаючи до відповідальності і самостійності.
Психологи рекомендують: Гра «Сімейна яхта», Німеччина. Втілює кращі якості дитячої іграшки - відкритість творчості і фантазії. У комплект входять яхта, 4 фігурки - які можуть бути як членами екіпажу, так і сім'єю, яка відправилася в подорожі, - і морські аксесуари.
3. Партнерські гри - (шашки, шахи, ігри-бродилки, морський бій і т.п.) вчать прогнозувати, планувати свої дії в залежності від дій партнера по грі і вибудовувати виграшні стратегії. Переглядів: 5720 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |