Рубрики
... |
Пофарбувати або обтягнути кузов плівкою: що вигідніше?Заводське лакофарбове покриття кузова автомобіля з часом неминуче втомлюється. Крім варіанту з його повним перефарбуванням є альтернатива - обтягування вінілової плівкою. Кожен кандидат має свою передвиборну платформу, спробуємо визначити найбільш вигідну пропозицію. При порівнянні двох варіантів облагороджування кузова будемо спиратися на групу визначальних чинників: ціна робіт під ключ в одному регіоні; термін служби «покриття»; трудомісткість робіт (вимоги до загального якості і професіоналізму майстра зокрема); врахуємо і підводні камені; дивіденди і можливі втрати. А за підсумком визначимо, який варіант кращий під конкретні цілі та очікування господаря. Для Вас можна вибрати кращий варіант вінілова плівка в Харкові.
Бронювальна плівкаРинок пропонує два основних види плівки: бронювальних (поліуретанова) і вінілова (ПВХ). Перша - окрема тема. Бронювальних плівку використовують для захисту кузова нових або свіжопофарбовані автомобілів. Вона буває прозорою або матово-прозорою. Така плівка має дуже тривалий термін служби (від 5 до 10 років), забезпечує гарний захист від зовнішнього механічного впливу. Товщина полімерного шару - близько 200 мікрон. Для порівняння, товщина заводського лакофарбового покриття сучасного автомобіля становить близько 120-150 мікрон. Робота по обклеювання такою плівкою коштує дорого, в середньому 160-180 тис. Рублів в Москві за машину. До того ж установка такої плівки більш трудомістка в порівнянні з наклеюванням вінілу. Тут потрібен особливий професіоналізм.
Вінілова плівкаВінілову плівку (ПВХ) свого часу придумали для розміщення реклами на автомобілях. Її ні в якому разі не можна сприймати як захисний засіб. Це не її призначення, хоча товщина якісних видів вінілу досягає 90 мікрон. Правда, при обклеювання машини вона неминуче розтягується і на складних місцях може стати тонше приблизно на 40%. У кращому випадку вона буде оберігати кузов від пескоструя, дорожніх реагентів і, наприклад, легких подряпин від гілок, але не більше. З іншого боку, така плівка має величезний асортимент квітів і фактур, даруючи абсолютну свободу дій любителям стайлінгу автомобіля. До того ж на час служби вінілу можна забути про догляд за лакофарбовим покриттям машини, що має на увазі чималі витрати - наприклад, на полірування кузова. Середній цінник за якісну обклеювання вінілом всього кузова в Москві - 80-100 тис. рублів. На ринку представлений величезний асортимент виробників, квітів і фактур вінілових плівок. В основному, термін служби обгортки залежить від її якості. Тому варто доплатити за іменитий бренд, щоб зовнішній вигляд обклеєній машини радував не один рік, а як мінімум три. Пластикова природа ПВХ накладає основне обмеження на термін служби такої плівки (в середньому 3-5 років). Згодом через тривалого впливу сонця цей матеріал дає теплову усадку. При цьому місцями плівка може жолобитися, тріскатися, відшаровуватися і підніматися на ребрах кузовних панелей. Також ПВХ погано переносить перепад температур. Якщо з сильного морозу заїхати на мийку, то при ванних процедурах плівка може потріскатися. До того ж пластиковий покрив досить швидко дряпається. Така плівка не амортизує удари від каменів і пробивається. Навіть якісна вінілова плівка помітно втрачає свій товарний вигляд через три роки звичайної експлуатації. Гарна обгортка покривається подряпинами і іншими помітними пошкодженнями. Правда, для деяких власників це тільки на руку: саме такого ефекту вони і добиваються. Наприклад, на фото свіженаклеєна плівка, яка імітує вид суворого гоночного автомобіля, частенько брав участь в контактній боротьбі.
Який термін служби плівки?Обмежений термін служби вінілу пов'язаний і з впливом клею на лакофарбове покриття. Через три-чотири роки він починає активно в'їдатися в верхній шар лаку. Особливо сильно це проявляється на горизонтальних панелях кузова (дах і капот), які частіше знаходяться на відкритому сонці. Якщо знімати таку плівку через п'ять років, то навіть при професійному підході вона може відходити шматками, залишаючи помітні сліди на лаку. Кузов при цьому, ймовірно, доведеться полірувати. Не виключено і те, що плівка при демонтажі дуже серйозно зашкодить лакофарбове покриття. Найчастіше таке відбувається, коли вініл наклеюють на кузовні елементи, які були пофарбовані в сервісі з порушенням технології, або коли обгортка знаходиться на автомобілі занадто довго, більше шести років. Щоб зняти вініл з автомобіля безболісно, не варто тримати його на кузові більше п'яти років. Також краще спочатку відмовитися від ідеї обклеювання, якщо машина піддавалася кузовному ремонту і немає впевненості в тому, що робота виконана якісно. Демонтаж плівки при таких обставинах може серйозно пошкодити лакофарбове покриття. Переглядів: 7267 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |