Рубрики
... |
Упаковка - по одягу зустрічають ...Багато правила маркетингу часто перегукуються з законами життя. Всім, наприклад, відомо, що «по одягу зустрічають, а по розуму проводжають». У нашому випадку ця народна мудрість буде звучати приблизно так: «По упаковці товар зустрічають, по якості товар проводжають». Особливо це правило добре працює на ринку масових товарів, що продаються в роздрібній торгівлі. Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох споживачів приймає рішення про покупку товару частого споживання безпосередньо в місцях продажів. У виробника є всього близько 10 секунд, щоб справити сприятливе враження. Від того, наскільки привабливими виявляться нова етикетка та назва, наскільки близько вони відповідають внутрішнім уявленням і смакам більшості споживачів, залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання.
Безумовно, важливо не тільки сподобатися, але і зробити так, щоб Вас запам'ятали, бажано надовго - зверніться до https://sticker.com.ua/produktsiya/etiketka. Або читаймо далі. Закони маркетингу суворі, так само як і саме життя. Щоб Вас не забули потрібно іноді нагадувати про себе. А на ринку, як показує практика, для досягнення покупок необхідно домогтися мінімум десяти контактів вашого бренду з вашими потенційними споживачами. Сьогодні на прилавках магазинів щодня з'являються нові товари. При цьому часто товари практично не відрізняються один від одного за змістом і за якістю. У цій ситуації упаковка набуває першочергового значення в боротьбі за покупця. Більш того, упаковка і етикетка стають потужним засобом просування товару на сучасному ринку. Так як же стати єдиним і неповторним на торговій полиці, витративши на це мінімум коштів?
Інформація - Як відгукнеться ... Останні дослідження агентства «Качалов і колеги» дозволяють сміливо стверджувати, що з розвитком ринку все більше споживачів, вибираючи товар, використовують свій власний особистий досвід, радяться з друзями, знайомими і експертами. При цьому драматично падає роль традиційних комунікацій компанії, реклами насамперед.
Іноді буває, що частка контактів від самої компанії зі споживачем становить 10% і менше в загальному обсязі інформації, якою користується споживач при виборі товару. Особистий досвід споживача, думки знайомих і близьких людей, рекомендації продавців та експертів набувають все більшого значення при прийнятті рішення про те, яку марку купити.
У компанії виробника або продавця залишається все менше і менше можливостей для постійних контактів з покупцем. Отже, сьогодні необхідно набагато ретельніше продумувати і планувати всі маркетингові комунікації компанії: упаковку, ціну, рекламу, паблісіті, засоби підтримки продажів і інші.
Цікаво, що одночасно з цим збільшується роль упаковки та етикетки, оформлення місць продажів на тлі падіння ролі традиційної реклами. Так, якщо в Ростові до 30% всіх контактів припадає на традиційну рекламу, то при переміщенні в Москву ця частка падає майже в три рази. При цьому частка контактів через упаковку зростає з 11 до 17%.
Які ж заходи необхідно запланувати і провести, щоб підвищити ефективність упаковки свого товару в порівнянні з конкурентами? Переглядів: 5564 |
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |