Рубрики
• Усі
• Події
• Рецепти
• Політика
• Економіка
• Суспільство
• Бізнес
• Освіта
• Культура
• Спорт
• Корисні поради
• Це цікаво


ПіКа

♥ Додати в "Закладки"


Популярне

У Вараському районі поліцейські виявили посів конопель і вилучили наркотики: розпочато досудове розслідування (17018)

Тертий пиріг з сиром та ягодами (2112)

На Рівненщині правоохоронці затримали зловмисника, який продавав автомобілі, призначені для ЗСУ (2062)

Курча запечене по-грузинські (чкмерулі) (1766)

У Рівному чоловік викрав побутову техніку із орендованих квартир (1761)

Встановлено особу зловмисника, причетного до умисного вбивства у Рівному (1748)

У Рівненській обласній дитячій лікарні відкрили сімейну кімнату (1736)

У Рівному триває підготовка до опалювального сезону (1719)

Ванільне морозиво з пармезаном (1686)

У Рокитному на збуті марихуани викрили місцевого жителя (1692)

Закуска із запечених баклажанів (1674)

Правоохоронцю, який застрелив чоловіка у Рівному, повідомили про підозру (1666)

18 нових автобусів курсуватимуть вулицями Рівного (1618)

У закладах освіти Рівненщини створюють безпечне середовище (1618)

У Рівненському районі внаслідок ДТП загинув неповнолітній мотоцикліст (1638)

У Сарненському районі внаслідок ДТП загинули двоє братів (1625)

Рівненські аудитори виявили на комунальному підприємстві порушень та недоліків на мільйони гривень (1536)

Із російського полону визволили чотирьох військових з Рівненщини (1527)

Баклажан-кебаб в духовці (1511)

Освіта Рівненщини проходить випробовування війною (1498)

#новиниРівне,#новиниРівного,#новини...
#Бізнес
10:47 06.07.2018

Як відкрити магазин товарів для свята

Дана стаття присвячена розвитку в Україні перспективного напрямку роздрібної торгівлі як паті-шопи (party-shops).

На сьогоднішній день ринок паті-товарів добре освоєний в США, Канаді і Європі. Для нашої країни цей напрямок не розвинене і мені б хотілося поділитися з вами своїм досвідом і знаннями в цій області.

Про площі та оренди

В Європі та Америці площа таких магазинів коливається в межах 80-1000 кв. м. Асортимент товару на полицях дуже великий і, відповідно, спектр послуг, що надаються теж. Все це добре працює і розвивається, тому що орендні ставки невеликі.

У нашому випадку оренда хорошого торгового місця коштує дорого і я бачу кілька форматів:

1й - це торгова точка в проході Торгового Центру (від 4 кв. М.),

2й варіант - це повноцінний магазин від 80 до 100 кв. м.

Розміщення, зовнішній і внутрішній вигляд магазину

Торгову точку варто розміщувати в Торговому Центрі, де є вже сформований потік людей. Кращий варіант біля дитячих кімнат і магазинів, дитячих ігрових кортів або фудкорти.

Магазин товарів для свята найкраще відкривати окремий. Такий магазин необхідно розміщувати в місцях зі зручним розташуванням і паркуванням, недалеко від магазинів з дитячою тематикою середньої і високої цінової категорії. Справа в тому, що більшість покупців (до речі, це жінки) заздалегідь планують свій домашній свято: вона повинна вирішити, коли пройде, хто буде з гостей, скільки дітей, що поставити на стіл і т.д.

В окремому приміщенні є ряд незаперечних плюсів: незалежний графік роботи, перший час після запуску можна працювати з двома вихідними - велика економія на фонді з п. І атмосфера в окремому магазині тепліше і «домашнє».

Обов'язкова наявність яскравої вивіски і бажано наявність великої вітрини, яка тематично оформляється під найближче свято (Новий рік, Хеллоуін, День Св. Валентина та ін.).

Постарайтеся оформити магазин саме товаром, який продаєте. Розвісьте паперові гірлянди, надійти повітряні кулі, оформите тематично стіл для свята і клієнти відразу оцінять ваш товар.

Про асортименті та облік

Головне - мати широкий асортимент і повні полиці товару. Якщо продавати звичайні святкові товари, такі, як свічки, паперові гірлянди, ковпачки, дудочки, маски, капелюхи, то необхідно врахувати наступне:

- націнка становить близько 100-300%;

- облік і продажу бажано вести в 1С (або будь-який інший програмі обліку). Весь товар, який продається ТОВ "Європа Уно Трейд Україна", має артикули і унікальні штрих-коди;

- обов'язкова наявність цінників на кожен товар, які добре читаються і зрозумілі покупцям;

- бажано вільні доступ і наочність товару. Щоб людина могла підійти і самостійно все розглянути і помацати.

Товари та додаткові послуги

В хорошому паті-магазині просто зобов'язаний бути широкий вибір повітряних гумових та фольгованих куль для будь-якого заходу. До речі, на сьогоднішній момент я бачу в багатьох торгових центрах саме надувши повітряних куль і тільки.

Націнка на надутий куля може досягати 300% і це хороші гроші. Якщо додати сервіс з доставки букетів і оформленню, це ще принесе додатковий непоганий дохід.

А також рекомендую розглянути:

- упаковку подарунків;

- продаж листівок;

- продаж карнавальних костюмів (якщо дозволяє площа);

- сервіс з доставки (букетів з куль + святкових товарів);

- on-line магазин з доставкою.

Головне не забувати, що у вас паті-шоп а не лавка «Все по 5», тому 5% відведіть на листівки і упаковку, а 95% - це, все-таки, кулі і паті-товари.

адміністрування магазину

Чесний, грамотний і креативний адміністратор (управлінець) - один з головних умов прибутковості будь-якого бізнесу. Їм має бути людина, яка постійно відстежує продажу і замовляє товар, відповідає за оновлення асортименту і продумує акції і колекції до різних святами і подій.

Головне в будь-якому бізнесі - це контроль за фінансами. Тому, ще раз повторюся, необхідно враховувати всі запаси і проводити продажу через облікову систему. Звичайно, виводити статистику по продажах і аналізувати її.

Графік роботи магазину

Якщо говорити про ТЦ, то графік роботи безпосередньо залежить від роботи торгового центру. Але враховуйте, що більшість клієнтів приходить в магазини після роботи (з 18:00 до 21:00) і основний потік клієнтів доводиться на вихідні і святкові дні.

Я вважаю, що для того, щоб зрозуміти, наскільки добре чи погано працює магазин, треба пропрацювати не менше року. Так як більшість потенційних покупців святкують свій День Народження один раз в рік плюс вітають пару - трійку знайомих, відповідно, кількість потенційних клієнтів і обсяг виручки конкретної торгової точки стане зрозумілий приблизно через рік повноцінної роботи.

NB! Не думайте, що весь товар продається однаково добре. Тому, не сподівайтеся зробити магазин суперприбутковим тільки з суперпродаваемимі товарами. Наприклад, якщо в магазині представлений дизайн «Пірати», то завжди будуть добре продаватися ковпаки, кульки і набагато рідше скатертини і дудочки даного дизайну. Це не означає, що дудочки і скатертини потрібно прибрати, вони зобов'язані бути завжди, інакше ваші клієнти підуть шукати цю скатертину десь ще або взагалі відмовляться від цієї ідеї тематичної вечірки.

Асортимент товару необхідно міняти. Це дозволяє клієнтам знаходити постійно щось нове і, відповідно, заходити до вас в магазин частіше в пошуках новинок.

Іноді переставляйте стелажі і міняйте місцями товар (колекції), навіть не змінюючи асортимент. Це дозволить клієнтові дивитися на один і той же товар з іншого боку і навіть просто знаходити щось нове для себе.

Пропонуємо Вам ознайомитися з базовим наповненням стенду продукцією ТМ "Весела затія".

Для початку торгівлі в такій комплектації, як продемонстровано на малюнку, вам знадобиться близько 15 тис. грн. (У вартість включено товар і обладнання). Вы можете заказать стеллажи металлические и любые торговые стелажи, сейфы, шкафы и лаботаторную мебель.

Оформляйте вітрину яскраво і під будь-які свята. Надувайте багато куль на вітрину - це допоможе привернути увагу і збільшити продажі.

Ціна не є ключовим фактором покупки. Головне - широкий асортимент і сервіс!

Удачі вам у вашому бізнесі!

Переглядів: 4784

Пошук

Кулінарний конкурс

Кулінарний записник
Кулінарний записник Тетяни-чарівниці



Зареєструватися


Газета "Piвне-Ракурс"



Наші новини на Facebook

Наш Топ-100

QRcode
ПіКа   ПіКа (С) 2013-2024    Всі права захищено.
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове.