Рубрики
... |
10:47 18.11.2017 Як правильно вибрати офісні мебліВи відкрили власну справу, купили (орендували) приміщення, зробили в ньому ремонт. Вам належить завершальний етап - меблювання кабінетів. До цього варто підійти до усією серйозністю. Адже правильно підібрана офісні меблі і співробітникам допомагає працювати, і на відвідувачів справляє належне враження. Починати потрібно, звичайно ж, з розрахунків. Які розміри кімнат, скільки буде працювати співробітників і приходити відвідувачів. І скільки ви готові витратити на офісні меблі. В Украине проектирование и разработка офисной мебели под заказ делают специалисты.
Стандартна офісні меблі для персоналу - стіл, офісні крісла, пересувна тумба і шафа для документів. Нижня планка вартості цього набору - близько двохсот доларів. Меблевих салонів зараз багато. Тому чим більший обсяг закупівель, тим з більшою повагою дивляться на вас розпещені попитом продавці. Якщо продавець зрозуміє, що ви не просто так тут ходите, а реально будете купувати, вам видадуть максимум інформації про товар. Головне - правильно ставити питання.
На що насамперед потрібно звертати увагу - на якість, а не на виробника. Не факт, що обов'язково потрібно вибирати дорогих німців, італійців. Гарні меблі може бути будь-якого виробництва. Якісні меблі, перш за все, міцна, зручна і грамотно сконструйована. У комплекті повинні бути присутніми всі необхідні в офісі елементи, навіть якщо вони не потрібні вам зараз. Щоб при необхідності (наприклад, розширення) ви без праці їх докупили.
Меблі повинні легко вбудовуватися в будь-яке приміщення. Це важливий параметр в разі вашого переїзду в інший офіс. Чим більше елементів входить в комплект, тим краще. Сучасні виробники воліють асиметричні і криволінійні конструкції. Їх легко вписати в приміщення будь-якої форми. До того ж, кабінет керівника, наприклад, дуже прикрасить стіл зігнутої конструкції з додатковими елементами до нього. Це буде оригінально.
Також в асортименті фірми-виробника повинні бути конструктивні елементи, з яких можна сформувати обстановку для приймальні. Навіть якщо у вас немає рецепції зараз, можливо виникне необхідність в майбутньому. А для неї потрібні спеціальні стійки. Необхідна і комп'ютерні меблі.
Офісні меблі повинні бути легкою в збірці, щоб це могли зробити не тільки співробітники виробника. Для цього просите схему. І головне! Після розбирання-збирання меблі повинна виглядати як новенька. Тому що є недобросовісні виробники, які економлять на фурнітурі, облицювальних матеріалах, упаковці. І в результаті при переїзді такі меблі можна викидати.
Поцікавтеся, яка фурнітура встановлюється на меблі. Найчастіше використовують італійську, як найкраще зарекомендувала себе на меблевому ринку. Важливо, з якого матеріалу зроблені меблі і чим облицьована. Якщо ви не готові розщедритися на дерев'яну, то меблі з ДСП - досить прийнятний варіант. ДСП легка в обробці, а тому поверхні виходять рівними. Такі меблі не так примхлива в експлуатації в порівнянні з дерев'яною. Ще один широко використовуваний матеріал - ДВП. Меблі з нього хороша тим, що менше боїться вологи.
Що стосується облицювання, то в разі офісних меблів краще, якщо це буде полімер. На відміну від натурального шпону він більш стійкий до механічних і температурних впливів. Хоча програє натуральному матеріалу меншою кількістю фактур. Ймовірно, в кабінети керівника краще встановити меблі, оброблену натуральними матеріалами, а то і повністю дерев'яну. А вже співробітникам, особливо тим, які їдять і п'ють каву, не відриваючись від виробничого процесу, краще замовити пластикове покриття.
|
Відповідно до статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства" право власності на продукцію pika.rv.ua охороняється чинним законодавством України. Будь-яке копіювання, в т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації pika.rv.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з нашого боку. Під час цитування інформації посилання на pika.rv.ua обов'язкове. |